Praha zakázka na podpora provozu elektronické úřední desky (hodnocení 4.1/5)
- předmětem veřejné zakázky je podpora provozu elektronické úřední desky
- a) Service desk (vedení service desku pro hlášení incidentů a příjem požadavků v režimu 24x7, garantovaná reakční doba zahájení řešení havárie do 60 minut od jejího nahlášení)
- b) Základní podpora (zajištění provozu v režimu 24x7, s garantovanou dostupností 99,5 %, řešení havárií a poruch)
- c) Provozní podpora (optimalizace chodu EUD, odborné administrátorské práce, podpora pro administrátory, spolupráce na nastavení monitoringu, na nastavení postupů zálohování, realizaci testů recovery plánů, realizaci bezpečnostních testů a náprava zjištěných zranitelností, údržba provozní a bezpečnostní dokumentace v celkovém rozsahu 5 člověkohodin měsíčně)
- d) Rozšířená provozní podpora (instalační, programátorské a kodérské práce, řešení změnových požadavků v předpokládaném rozsahu 160 dní práce jednoho člověka (MD)
Lokalita:
- okres Hlavní město Praha
Komentáře (16)

Zítra zavolám.

Těším se na další spolupráci.

Vše je podle představ, napíšu Vám.

Kdy se uvolní kapacita?

Od kdy můžete začít?

Spokojenost, domluvíme se na dalším zadání.

Dobrý den, chtěl bych Vás kontaktovat.

Dobrý den, je poptávka stále aktuální.

Těším se na další spolupráci.

Líbí se mi návrh, chtěla bych se domluvit.

Nabízím kalkulaci.

Radi bychom se domluvili, zavolejte

Dobrá komunikace a práce.

Ochota a dobrá práce, Díky!

Napsal jsem Vám sz.

Do kdy máte volné termíny?